perjantai 26. heinäkuuta 2013

a new start

Moi! Uudet ja vanhat lukijat tervetuloa seuraamaan! Mä toivon, että teitä uusia tulis paljon, sillä tää homma on paljon hauskempaa jos tiedän että joku myöskin mun juttuja seurailee ja kommentoi! :)

Jos tänne joku eksyy, joka ei vielä tiedä musta mitään, niin olen Iida, parin viikon päästä 19 vuotta täyttävä Turkulainen ja kirjoitin tänä keväänä ylioppilaaksi. Vanhaa blogia oon kirjoittanut vuodesta 2011 saakka, ja nyt lukion loputtua alko tuntumaan että mun olis aika aloittaa uusi blogi puhtaalta pöydältä, koska en oo enää se seitsemäntoistavuotias lukiolainen. Nyt on se vaihe elämässä, jolloin pitäis jo alkaa tietää mitä haluaa "isona" tehdä, ja mulla ei siitä oo kyllä hajuakaan, siksi mua odottaa nyt välivuosi ja uudet haasteet. Tuun täällä kertomaan mun elämästä, päivän asuista ja vähän kaikesta, joten en osaa lokeroida tätä blogia mitenkään, mut ei kai aina tarvitsekkaan.

Joten niinkun sanottu, tervetuloa ja toivottavasti tykkäätte! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti