torstai 15. elokuuta 2013

just my luck

Enpä olis uskonut, että Turkulaisena voin eksyä auton kanssa keskustassa niin pahasti kun tänään. Tarkotus oli mennä iskän kanssa syömään ja napata isukki kyytiin sovitusta paikasta. Ajoin sovitun paikan ohi, mutten voinut pysähtyä tien viereen kun ei ollut vapaata tilaa, ja aattelin että ajan korttelin ympäri ja tuun samaa kautta takaisin.

Eipä mennyt mun suunnitelma kuitenkaan ihan niin kun piti, mä päädyin oikotieyritykseni seurauksena pienelle kujalle, josta pääsi vaan portilla suojatulle parkkipaikalle. En tietenkään päässy portista sisään, joten seuraavaks missiona oli suorittaa U-käännös maailman ahtaimmassa tilassa ja kaiken kukkuraks mun takana oli kaks autoa jotka halus päästä siitä portista sisään. Näytin varmaan samalta kun ne tyypit komedialeffoissa jotka kääntää autoa pari senttiä kerrallaan ahtaassa tilassa törmäten kaikkeen ympärillä olevaan haha! En kyllä onneks osunu mihinkään ja selvisin tolta hirveeltä kujalta pois mun perässä olevien autoilijoiden kiukkuisten ja huvittuneiden katseiden saattelemana... Loppu hyvin kaikki hyvin, sain kuin sainkin iskän kyytiin ja ruokaa masuun. :)


Mun epäonnisen lounasreissun jälkeen ajattelin, että loppupäivä sujuu ilman ongelmia. Joopajoo, ei sujunut. Nimittäin olin just saanut siivottua mun kaaoksessa olevan huoneen ja päässy ton Lauren Conradin kirjan kimppuun, kunnes kuulin särkyvän lasin äänen ja kovaa kolinaa. Olin kääntäny katseen sekunniksi pois mun huoneessa pyörivästä Manusta, ja sillä aikaa toi karvakorva oli hypännyt mun yöpöydälle, tiputtanut siitä täyden vesilasin joka meni sirpaleiksi lattialle ja kaiken lisäksi kaatanut mun keraamisen yöpöydän lampun joka halkesi kahtia... Kivaa!

Tästä tuli nyt järkyttävän pitkä höpinä, ei kai se mitään :D Kaikesta epäonnesta on kuitenkin nyt selvitty, ja oon vihdoin päässy kone ja jätskikulho sylissä viltin alle. Toivottavasti tuleva viikonloppu pitää sisällään vähän vähemmän epäonnisia tapahtumia, koska huomenna on tosiaan ne synttärit ja lauantaina mun serkkuni häät. En malta odottaa! Kuvissa tän päivän täysin sekalaisia otoksia.

4 kommenttia:

  1. Mistä noi kuoret on?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. BikBokista sellaset liimattavat :)

      Poista
  2. Ooooi ihana Iitu! Oot kyl sellane höpö!! Mut ihanaa ku postaat enemmi! Rakastan sun blogiaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D kiitos ihanuus, kiva kuulla! <3

      Poista