maanantai 19. elokuuta 2013

sämpylöitä

Mä en koskaan oo ollu niin innokas leipomaan, joo pannarit ja mokkapalat onnistuu mutta kaikki sitä vaikeammat oon jättäny suosiolla muille. Ei sillä, etteikö mun mielestä olis mahtavaa osata leipoa ja kokata kaikkea mahdollista, mutta liian usein mulla ei innostus riitä oikeasti alkaa väsäämään mitään.

Vaikka tää blogi ei todellakaan mikään ruoka- tai leivontablogi ookkaan, niin mun oli pakko tulla tänne esittelemään mun tän aamuiset väsäilyt. Nimittäin tein tänään ensimmäistä kertaa elämässäni alusta alkaen sämpylöitä, tarkemmin ottaen porkkana-rahkasämpylöitä ja oon aika ylpeä itsestäni haha!


Lopputulos ei ollut täydellinen, mutta nyt tiiän missä parantaa ens kerralla ja oon kuitenkin oikein tyytyväinen koska nää oli ensimmäiset itsetehdyt sämpylät mun elämässä!

Reseptin näihin sämpylöihin löydät täältä!!

Ps. Pistäkää vielä tulemaan ehdotuksia kuvapostaukseen ;)

4 kommenttia:

  1. Luin just kans yks päivä tuolt ton reseptin ja tuli mielee et pakko kans kokeilla joku päivä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joovai! Koita ihmeessä!! Ps.ja paista niitä se 25min ku siin sanotaan paistoajaks 20-25 xD

      Poista
  2. näyttää tosi hyvilt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä hyviä vaikka ite sanonkin! :)

      Poista