lauantai 24. elokuuta 2013

sotilasvala

Eilen olin siis kattomassa poikaystävän sotilasvalaa kun heidän alokauskautensa loppui. Nyt mun muruni ei ole enää alokas vaan tykkimies, kuulostaapa hassulta. Jokatapauksessa toi oli kyllä hieno ja jopa ihan mielenkiintonen tilaisuus, mua nauratti nähdä mun muuten aina niin iloinen ja hölmöilevä poikaystäväni siellä muiden joukossa seisomassa asennossa niin vakavalla ilmeellä. :D Oli kuitenkin siistiä päästä näkemään kaikki tuvat ja muut tilat tuolla, nyt osaa vähän hahmottaa, millainen paikka se armeija onkaan!


6 kommenttia:

  1. Uu! Mä olin kans kattomas valaa mut Säkyläs:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii joo tietty, mitä tykkäsit? :D

      Poista
  2. Hihii must se oli niin cool päästä kattoo millast siel on!! Oli niin söpöö nähä rakas siel iha keskittyneenä <3 kene kans olit siel?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii jep! Olin "anopin" kaa! :D

      Poista
  3. mä olin kans ja "appiukon" myös xd hahaa oli kyl aikast siistii!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just kiva :) Ja joo nii kyl oli! :)

      Poista