maanantai 26. elokuuta 2013

wooork

Mä oon huomannu, että viikonloppusin en koskaan jaksa kovin pitkäksi aikaa konetta avata ja siksi en myöskään silloin postaile niin ahkerasti. Pahoittelut siitä, mutta onneks kuitenkin arkisin tää asia korjaantuu yleensä.

Tänään mulla on sentään hyvä syy postata taas näin myöhään, nimittäin mulla alkoi tänään työt! En oo muistanukkaan kertoa teille että olin haastattelussa, ja sain paikan, kun tää koko homma tuli mullekin niin nopeasti :D En halua kertoa täällä kummiskaan tarkalleen missä oon töissä, mutta sen verran voin vinkata että oon yhdessä myymälässä myyjänä. Mulla on tosi pitkiä päiviä, eli saattaa olla, etten ihan niin paljon kerkeä tulla tänne moikkaamaan teitä, mutta mä yritän parhaani!

Kuvituksena mun viimeisimpiä tykkäyksiä weheartit:ssä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti