perjantai 6. syyskuuta 2013

30 facts

30 asiaa joita ette tienny musta + kuvituksena viime ajoilta kuvia puhelimesta! Jos jotkut on mun vanhaa blogia seuranneet niin saatatte joitain juttuja jo tietääkkin.


1.  Oon syntynyt taiteiden yönä.
2. Isi aina kertoo miten sillä hetkellä kun mä synnyin niin radiosta soi Princen kappale "The most beautiful girl in the world"
3. Jos toi yllämainittu kappale oli enne, niin ei kyllä käyny valitettavasti toteen hahaa :-D
4. Olin kuulemma melkosen vauhdikas ja temperamenttinen lapsi.
5. Oon muuttanut elämäni aikana kolme kertaa.
6. Mulla on nyt hirveä muuttokuume, eikä sitä auta yhtään se että mun parhaat kaverit on muuttamassa jo omilleen.
7. Mä olin lähdössä tänä kesänä vuodeksi jenkkeihin au pairiksi, mutta ne suunnitelmat meni vaihtoon pitkän harkinnan jälkeen kesäkuussa.
8. En oo päivääkään katunut mun päätöstä olla lähtemättä.
9. Mä en tiedä vielä mitä haluan tulevaisuudessa tehdä.
10. Toivon kovasti, että tää välivuosi selkiyttäis mun ajatukset lopullisesti.


11. Mä oon riippuvainen mun kalenterista, ja se kulkeekin mukana melkein jokapaikkaan.
12. Mulla on tasan yksi tietty kuulakärkikynä jolla kirjoitan kalenteriin, enkä edes vois harkita kirjottavani jollain muulla!
13. Mä kadehdin jatkuvasti muiden ihmisten käsialoja.
14. Mä en todellakaan ole siisti ihminen, mun vaatekaapit on aina pommin jäljiltä ja imurointi on maailman typerin homma.
15. Villakoirat sängyn alla kuuluukin mun huoneen vakiovarustukseen hahah.
16. Mulla diagnosoitiin reilu viikko sitten astma.
17. Lisäksi mulla todettiin myös paha kissa-, koira-, ja hevosallergia.
18. Lehmälle en kuitenkaan kuulemma ole yhtään allerginen, voitto kotiin XD
19. Mulla on tosi kummalliset ruokamieltymykset. Yks mun lemppari-iltapaloista on esimerkiksi laittaa kahden kalkkunaleikkeen (joo, sellasten leivän päälle laitettavien) väliin punajuurisalaattia ja tehdä siitä ns. hamppari! Ei mitään muuta, vaan ne leikkeet ja punajuurisalaatti, nam!
20. Vihaan ananasta ja paprikaa kaikissa ruuissa tai kypsennettynä. Tuoreena kumpikin maistuu kyllä.


21. Pelkään eniten maailmassa ukkosta, punkkeja ja perhosia.
22. Mä oon niin onnellinen, että mulla on ympärillä maailman ihanin tyttöporukka, ja vaikka niiden kanssa on ollut omat ylä- ja alamäet niin tiiän että ne ei häviä mihinkään♥
23. Mä omistan True Blood-sarjan neljä tuotantokautta.
24. Yks mun lempparisarjoista on Jimiltä tuleva Rekkakuskit jäällä!
25. Rakastan hotelliaamiaisia, loppukesän iltoja, neuleita, kiinalaista ruokaa, mun kissaa, weheartit-sivustoa ja tää lista vaan jatkuu...
26. Mulla ei oo hienoja erityistaitoja kuten pianonsoitto tai matematiikka, sen sijaan oon hyvä Aliaksessa ja tiedän julkkiksista ja niiden elämästä enemmän kuin esim. Suomen historiasta xD
27. Oon järkyttävän huono kaikissa pallopeleissä ja ompelemisessa.
28. Toisin kuin tytöt yleensä, mä en koskaan kotona nuku sängyssä seinän puolella tai kauimpana ovesta.
29. Näitä oli yllättävän hankala keksiä!
30. Tän postauksen kuvat on muokattu iPhonen Piclab-appilla, jos jotain kiinnostaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti