torstai 26. syyskuuta 2013

ensisilmäyksellä

Ootteko koskaan rakastuneet ensisilmäyksellä niin, että jo samantien kohteen nähdessänne alatte miettimään, millä hankkiutua edellisestä eroon? Mulle kävi niin eilen...

Ja ei, en oo vaihtamassa rakasta poikaystävääni uuteen, vaan kyse on kengistä. Täydellisistä nilkkureista, jotka tiistaina kenkäkaupassa osui mun silmiin ja se oli menoa se! Ostin silloin elokuussa DinSkosta ne mustat aitonahkaiset bootsit joista tykkäsinkin kovasti, mutta jotenkin ne jalassa en silti tuntenut oloa omaksi itsekseni. Sain onneksi ne myytyä kaverille, ja pystyin hakemaan nää uudet kotiin ilman huonoa omaatuntoa siitä että vanhat jäis kaapinpohjalle lojumaan.


Kengät on Vagabondilta ja mulla kävi kyllä aikamoinen tuuri! Noita nimittäin ei oo ilmeisesti turussa kuin muutama pari mun kokoa (37), ja myöskin kun katsoin kaikista mahdollisista nettikaupoista niin just toi koko oli loppu kaikkialta. Oli siis ihan selvästi kohtalo, että nää ihanuudet mulle päätyi, ja sain niistä vielä 20% alennusta cityshoppari-kortilla jee!

Nää on aitoa nahkaa, ja arkikäyttöön just täydelliset niiden tukevan ja matalan koron ansiosta. Oon kaipaillutkin sellasia nilkkureita, missä ois sopiva koko arkeen, ja nää on just sellaset. Tuutte varmasti näkemään näitä popoja kyllästymiseen asti asukuvissa haha!

Mitä mieltä siellä ollaan? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti