maanantai 2. syyskuuta 2013

monday


Ihanaa maanantai-iltaa! Mä makoilen sängyllä lehden kanssa ja aattelin tässä välissä tulla nopsaan moikkaamaan tännekin. Oon pahoillani että tää mun postaustahti on vähän hidastunut, mutta toivottavasti siellä ruudun toisella puolella ollaan ymmärtäväisiä. :) Haluaisin kovasti ehtiä tekemään enemmän postauksia ja kaikkea muutakin mutta valitettavasti työ kuitenkin vie suuren osan mun ajasta, joten koitan kyllä aina parhaani mukaan keretä tännekin ilmoittelemaan itsestäni!

Ps. Herranisä kattoko joku eilen illalla The voice kidsin ekan jakson? Jos ette niin suosittelen!! Jakson viimeinen esiintyjä, 9-vuotias Niilo sulatti mun sydämen täysin ja en usko että oon ainoa, itkin ihan älyttömästi kun Niilo lauloi, ihana poika! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti