lauantai 21. syyskuuta 2013

new hair

Mä päätin eilen vihdoin kerätä rohkeuteni ja leikata hiukset. Nyt te mietitte että mitäs rohkeeta siinä on... No, mä oon kasvattanut tukkaa viimeiset kaksi vuotta ja olinkin jo saavuttanut tosi pitkät hiukset, mutta viime keväänä aloin kaipaamaan muutosta. Halusin kevyemmät ja lyhyemmät hiukset, ja olin kyllästynyt siihen että reuhka näytti aina ihan samalta. Kuitenkin jänistin enkä uskaltanut leikata, mutta nyt uuden harkinnan jälkeen tulin siihen lopputulokseen, että nyt mennään eikä meinata.

Hiuksista lähti pisimmillään reilu 20cm ja nyt mulla on vähän yli olkapäiden ylettyvät hiukset. Nää vaatii kyllä totuttelua, mutta oon silti tosi tyytyväinen. Mun hiukset ei oo olleet näin terveet moneenmoneen vuoteen ja oonki jatkuvasti hiplaamassa näitä! :D


Mitäs mieltä siellä ollaan hiuksista? :-)

4 kommenttia: