torstai 5. syyskuuta 2013

rrrakastan...

mun uutta suoristusrautaa nimittäin!!!! Kyseessä on kauan himoittu GHD jonka sain poikaystävältä synttäri/myöhäisenä ylppärilahjana, nyt on hemmoteltu olo! x)

Tää on niin mahtava vekotin etten voi tarpeeks ylistää! Oon viimiset kaks vuotta sinnitelly kahden vanhan raudan kanssa, toinen niistä mun ikioma kovakourainen hiustenraatelija ja toinen Julberilta saatu hänen vanha rauta, joka pysyy päällä vaan jos johtoa pitää tietyssä asennossa... Oli jo ehkä korkea aikakin saada uusi rauta ja ton kanssa mä suunnittelen eleleväni onnellisesti toooosi pitkään! ♥



4 kommenttia:

  1. eikä ihana poikaystävä sulla ! Toi on kyl joka tytön unelma! saispa itekkin tollasii joltain :D t.ikuinen sinkku x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi mulla kävi kyllä tuuri :D Mutta ihan varmasti säkin saat vielä tulevaisuudessa moniamonia ihania lahjoja, kärsivällisyyttä vaan peliin! ;)

      Poista
  2. Toi on paras rauta ikinä! Mulla on n. Vuoden toiminu täysin moitteettomasti enkä aio vaihtaa tota kyl mihinkään muuhun! Plus tolla saa ihanat kiharat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on ihan mahtava! :) Mä en oo kyllä ihan vielä hiffannu miten tolla tehdään kiharoita, meinaan ensimmäinen yritys ainakin epäonnistu surkeesti haha! :D Vaatii vähän treeniä vielä!

      Poista