torstai 31. lokakuuta 2013

chinese

Höh, tarkotus oli tänään ottaa pitkästä aikaa asukuvia ja esitellä samalla mun uus takki, mutta pimeä yllätti aikaisemmin ku osattiin odottaa... No, me ei jääty sitä murehtimaan, vaan suunnattiin vakkarikiinalaiseen herkuttelemaan, ja nappasin sieltä sitten edes muutaman kuvan. Vedettiin ittemme ähkyyn kinkkiä ja erehdyttiin vielä kotiin lähtiessä koukkaamaan karkkikaupan kautta. Not such a good idea.. Julberin heittäessä mua kotiin mulle iski nimittäin niin paha olo että ois tehny mieli halailla wc-pönttöä koko illan, mutta paha olo meni onneksi ohi parin vesilasillisen ja sängyllä löhöilyn avulla.


Huomenna mulla on vaan lyhyt työpäivä ja sitten viikonlopun viettoon, palaillaan! :)

2 kommenttia:

  1. Mitä tykkäsit leijonasydämestä? :-) kiva kun postaat näin usein!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäsin tosi paljon! Koskettava leffa, ei mikään hyvän mielen pätkä mutta mun mielestä kyllä tosi hyvä! :) Kiva jos tykkäät, mä yritän postata parhaani mukaan niin usein kun pystyn ja on postattavaa! :)

      Poista