maanantai 28. lokakuuta 2013

dream home

Maanantaiterkut töistä. Täällä mä istuskelen koneen ääressä odotellen että päivä olis pulkassa, että pääsen hakemaan mulle saapuneen aikas kivan paketin ja sitten kotiin. Vielä puolitoista tuntia jäljellä, mutta täällä on niin hiljaista että aattelin käyttää ajan hyödyksi ja kirjoitella tänne.

Mä tykkään töissä hiljasina hetkinä väsätä Polyvorella kaikennäkösiä kollaaseja ajankulukseni, ja äsken kokosin kollaasin josta tuli omasta mielestä niin kiva että aattelin jakaa sen tännekin. En oo tainnutkaan tänne mitään sisustusjuttuja aiemmin postailla, mutta tosta saa vähän käsitystä siitä millanen sisustusmaku mulla on. Keräsin tohon sellasia juttuja, jotka miellyttää mun silmää ja muutama noista onkin haaveissa joskus vielä kotiuttaa! Esimerkiksi noi Kartellin Louis Ghost-tuolit, Hayn vaaterekki ja Design house Stockholmin Block-lamppu toivon mukaan vielä joskus koristavat mun kotia.



Mun unelmakoti on väritykseltään tosi vaalea; paljon valkoista, ehkä beigeä ja harmaata, sekä muutamia värikkäitä yksityiskohtia. Unelmakoti sijaitsis joko vanhassa kivitalossa isoine ikkunalautoineen ja puulattioineen, tai sitten uudessa ja modernissa valoisassa asunnossa. Mun tulevassa sängyssä tulee ehdottomasti olla pääty, ja verhoissa tykkään yksinkertasuudesta ja ilmavuudesta. Omassa huoneessa tällä hetkellä mulla ei oo mitään mahdollisuuksia toteuttaa mun sisustushaaveita, mutta toivon mukaan ensi vuonna saan laittaa kuntoon ensimmäistä omaa kotia! Iskeekö kollaasin jutut teihin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti