perjantai 18. lokakuuta 2013

huippuneule haussa


Mä oon kehittäny itselleni tosi kummallisen päähänpinttymän täydellisestä syysasusta, johon kuuluis ihana pehmonen lämmin muhkea valkonen pitkä neule, ja mustat sukkahousut. En tiiä mistä tää on tullut mun päähän, mutten saa ajatusta täydellisestä neuleesta pois mun päästä. Oon kierrellyt kaupoissa löytämättä sitä oikeaa, joka olis kivan mallinen ja tarpeeks pitkä käytettäväks pelkkien sukkahousujen kanssa, mutten tosiaankaan aio luovuttaa ;)

kollaasi tehty Polyvorella, kuvat weheartit

Onko teillä jotain vaatetta tai tavaraa, mikä on pakko saada?

4 kommenttia:

  1. ootko käynyt kattomassa bikbokista? ainakin viime viikolla kultatalon bikbokissa oli paksuja pitkiä valkosia palmikkoneuleita? aika paljon 1. kuvan kaltaisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin vähän aikaa sitten mutta tuloksetta, täytyyki käydä alkuviikolla uudestaan :) kiitos vinkistä! :)

      Poista
  2. Ihana postaus! Mulla on ainakin sata tuotetta jotka on ihan pakko saada :D ja sit ku saan yhden ni tulee seuraava must have tuote. Tänään keksin yhden pakko saada jutun töissä ja taidan kotiuttaa sen huomenna :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Jep, mutta toisaalta parempi ostaa niitä pakko saada-juttuja joita on miettinyt jo hetken, kuin heräteostoksia. Ainakin mun logiikan mukaan haha ;D

      Poista