perjantai 25. lokakuuta 2013

new shoes & beauty products

Pääsin tänään aikaisemmin töistä, ja mulla oli hyvää aikaa tulla tänne taas kirjottelemaan. En kyllä kovin pitkään ehdi jaaritella, koska mun pitäis jo olla suihkussa ja tehdä miljoona muutakin asiaa ennen kuin lähden poikaystävälle. Me mennään tänään merkkipäivän kunniaksi leffaan kattomaan Leijonasydän, toivottavasti on hyvä! Kivaa perjantaita kaikille :-)

Kuvailin parit uudet jutut teille ja tässäpä ne olis;
Mun Zalandolta tilaamani ihanat kokovalkoiset Converset saapui tällä viikolla. Oon himoinnut tollasia jo keväästä asti, kun jollain ventovieraalla tytöllä näin tollaset, ja vihdoin sain omani vielä kaikenlisäksi tosi edulliseen hintaan!♥
Äiti toi laivalta mulle The Body Shopin vartalovoin, joka tuoksuu ihanalle mansikalle. Ei ehkä kovin syksyinen tuoksu, mutta tärkeintähän on kuitenkin se ihon kosteutus, eikö?
Viimeisenä myös toinen laivalta tuliaiseksi saatu juttu, nimittäin hajuvesi. Toi on muistaakseni joku Shakiran hajuvesi, ja tossa on aika mieto tuoksu, joka muistuttaa mun mielestä vähän sitä naisten CK One Shock-hajuvettä. Ja tottakai plussana söpö pullo♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti