keskiviikko 9. lokakuuta 2013

pikkuisen pidempi postaus

Ärsyttävä tilanne, haluaisin niin kovin tänne kirjotella kaikennäköstä ja kuvailla päivittäin, mutta ongelmana on mun työ. Oon tällä hetkellä töissä aina arkisin aamukymmenestä iltakuuteen, eli periaatteessa koko valoisan ajan. Viikonloppuisin usein kamera unohtuu kotiin jollei tiedossa oikeesti ole jotain kuvaamisen arvoista, ja vaikka olisin muistanut ottaa kameran mukaan, niin ensimmäinen asia mielessä ei oo yleensä taltioida milloin mikäkin risu tai poikaystävän päiväpeiton kulma. Vaikka ite tykkäänkin silloin tällöin kaikennäkösistä inspis ja kollaasipostauksista yms (ainoot postaukset joita pystyisin usein työpäivinä ilman kuvaamista tekemään), niin mä en usko että te tyypit siellä puolella jaksaisitte niitäkään joka päivä... Mä yritän kuitenkin parhaani, motivaatiota riittää mutta toteutus on astetta haastavampaa! :-D

Tänään töissä päivä meni hitaasti ja odotin nälkäisenä työpäivän loppumista joten onneksi äiti ilmoitti olevansa keskustassa kiertelemässä ja ehdotti syömään menemistä. Muuten ihan kiva joo, mutta ne Hullut päivät... Mä oon aina vihannu hullareita sydämeni pohjasta, meininki siellä kun ihmiset vauvasta vaariin juoksee tarjousten perässä, tönii toisiaan ja keltaset kassit täyttää koko maailman, not for me. Mä tykkään enemmän rauhallisesta shoppailusta, enkä jaksais kyllä aamukaheksalta lähteä metsästämään jotain tiettyä pyyhettä tai sukkaparia 641649544 muun samaa asiaa tavoittelevan ihmisen kanssa haha. Löysin Vilasta kuitenkin kivan pipon ja sain masun täyteen kiinalaista ruokaa + vältyin pahimmalta ihmisvilinältä, joten loppu hyvin kaikki hyvin.

Nyt ulkona sataa ja on kylmää ja pimeää, joten mä päätin ihan suosiolla jäädä kotiin nyhväämään, koska tällasina iltoina on ihan okei...
...juoda 3-4 kupillista teetä illassa, koska teestä tulee ihanan lämmin ja syksyinen olo♥
...pukeutua poikaystävän t-paitaan, koska se tuoksuu hyvältä♥
...tykkäillä vaan yhteensopivista kuvista weheartissa, koska ne näyttää kivalta kollaasina puhelimen taustakuvana♥
...kaivaa ihanantuoksuiset rasvat esiin, koska on unohtanut kosteuttaa ihoa koko kesän ajan♥
...pitää villasukkia jalassa, koska se nyt vaan kuuluu syksyyn♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti