perjantai 15. marraskuuta 2013

a hoodie and a phone

Pari uutta juttua esittelyyn! Nimittäin uusi ihana huppari BikBokista ja UUSI PUHELIN!!! Oon odottanu kolme viikkoa tota puhelinta ja vihdoin sain sen kätösiini ;) iPhone 5S on kyseessä ja huhhu että oon innoissani! Saan ton toimintaan tänään kunhan tehdään reissu puhelinliikkeeseen aktivoimaan sim-kortti, joten ilta meneekin varmaan tolla leikkiessä.


 Hupparia oon myös kauan kaipaillut, nimittäin tähän mennessä on tullut huppareita lainailtua vaan pikkuveljeltä ja poikaystävältä, joten oli ehkä aikakin hommata ihan oma :D Toi BikBokin Michigan-tekstillä varustettu on ihanan pehmonen ja sopivan simppeli mun makuun.


Nyt mä painun suihkuun ja illalla aateltiin vaan chillailla poikaystävän luona. Kivaa perjantaita ihanat<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti