sunnuntai 3. marraskuuta 2013

faux fur jacket

Viikonloppu on menny hujauksessa ohi ja nyt istuskelen sängyllä ja katon telkkarista Voice Kids. Vitsi miten taitavia ja ihania pikkusia!!! Perjantaina me istuttiin kavereiden kanssa iltaa kauhuleffaa katsellen ja eilen päädyttiin baariin istuskelemaan, minä kuskina kylläkin. Yöllä paria kaveria kotiin heittäessäni tuolla oli ihan järkyttävä sumu.. Mä olin ihan varma että päädytään ojaan koska näkyvyyttä riitti metrin verran eteenpäin ja etupenkin matkustaja vielä pelotteli vieressä mua kaikenmaailman kauhujutuilla, mutta onneks selvittiin ilman ongelmia :D Tosta sumustahan oli myös kuulemma Iltalehdessä uutisoitu.

Anyway, asukuvia pitkästä aikaa. Tällasissa kuteissä mä hiihtelin tänään poikaystävän ja parin kaverin kanssa Siipiravintolaan syömään roskaruokaöverit harmaan sunnuntain kunniaksi. Päällä oli ihana uus tekoturkistakki jonka kuluneella viikolla ostin, toi on ihanan lämmin ja rento ettei tekis mieli enää muuta käyttääkkään!

takki H&M, huivi Cubus, farkut Dr. Denim, kengät Converse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti