keskiviikko 20. marraskuuta 2013

lahjaideoita

Pahoittelut toisesta kollaasipostauksesta putkeen, mutta ajattelin että tää olis hyvä julkaista peräkkäin ton aiemman kanssa. Nimittäin edellisestä postauksesta poiketen, nyt mä kyhäsin kasaan kollaaseja lahjaideoista, joilla itse lahjoisin rakkaitani (jos siis omistaisin tarpeeksi rahaa krhm..) tänä jouluna. Kun näitä alkoi oikein miettimään niin aika nopeasti sain valittua mun mieleisimmät lahjaideat, ja tässäpä olisi.

Blogeissa on paljon ollut esillä kollaaseja, joissa äidille ollaan koottu mahdollisimman neutraalin väristä, pehmoista ja lämmintä, mutta mä halusin äiti-kollaasiin jotain punaista ja sitähän löytyi. Varmasti kaikille äideille kelpaisi pakettiin erilaiset kosmetiikat sekä kauniit purkit ja purnukat, mutta mä lahjoisin äitiä mielelläni myös esimerkiksi uudella lompakolla tai huippukahvinkeittimellä. Pehmoisuutta löytyy sentään tästäkin kollaasista huovan muodossa :)

 Isälle mä hankkisin jotain ajatonta, mukavaa ja laadukasta. Bisnes-isille varmasti hyviä lahjoja olisikin kaikennäköiset elektroniikkahärvelit, kuten kätevä iPad-mini, tai vaikka lompakko tai kunnon termosmuki kiireisiin aamuihin. Arjen luksusta saa antamalla lahjaksi ihonhoitotuotteita, mukavia aamutakkeja sekä -tossuja, ja keittiötavaroita.
Siskoille ja kavereille aina hyvä valinta ovat tyttömäiset ja söpöt jutut. Niinkuin kollaasin kosmetiikat tai yöasu. En myöskään usko lahjansaajan pistävän pahakseen esimerkiksi kauniita koruja, hauskoja puhelimen kuoria tai ajattomia Iittalan tuotteita, kuten alareunan Hotcool-muki (joita kyseisiä itsekin kuolailen mustassa värissä!!).

Viimeisenä muttei vähäisimpänä varmaankin se lahja, mikä tuottaa eniten päänvaivaa meille tytöille; poikaystävän lahja. Tai veljen. Onnistuin kuitenkin mielestäni keräämään tähän sellaisia juttuja, mitkä useimmille miehille kelpaisi lahjaksi. Kaikenlainen elektroniikka on varmasti aina hyvä valinta, mutta hetken pohdinnan jälkeen ainakin mä keksin vaikka mitä muutakin. Rennot ja laadukkaat vaatteet on monelle mieluisa lahja, ja sporttiselle miehelle käy loistavasti vaikka uudet urheiluvaatteet. Näiden lisäksi tietty kellot, tuoksut ja asusteet on myös turvallisia vaihtoehtoja. Pakko vielä lisätä että toi CK one shock - hajuvesi on mun ehdoton suosikki miesten tuoksuissa ;)

Mitäs mieltä siellä ollaan kollaaseista, oliko näistä apua joillekin lahjapohdinnoissa?

2 kommenttia:

  1. Ei hitsi!! Sain niin hyvii lahjaideoit et huhhuh!! Kiitos iitu u are the best:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi jee hyvä jos olin avuks!! :)

      Poista