sunnuntai 24. marraskuuta 2013

my saturday


 Aamu alkoi oikeasti kello 8.10, koska mun piti heittää äiti ja hänen työkaverinsa rautatieasemalle työreissulle. Mä menin ton keikan jälkeen takaisin nukkumaan, ja makoilin sängyssä yli kahteentoista. Tää viikonloppu on mulle tosi harvinainen, nimittäin poikaystävä oli tänä viikonloppuna kiinni toista kertaa koko tähänastisen armeijansa aikana, ja mä sain pitkästä aikaa omistettua koko viikonlopun kavereiden näkemiselle.
 Olin vaihtanu lakanat ja oli ihana herätä puhtaista lakanoista. Tykkään tosi paljon noista Ikean lakanoista, sopivan vaaleat ja simppelit mun makuun! Myöskin toi torkkupeitto on ihanan lämmin vaikkei siltä ehkä näytä, ton alle mahtuu kaks ihmistä ihan loistavasti ilman että syntyy tappelu viltistä :D
 Eilinen oli varmaankin yksi tähän mennessä kylmimmistä päivistä, ja jo pelkästään autolle kävellessä mä tutisin kylmyydestä. (Luojankiitos penkinlämmittimet on keksitty!)
 Yks junnu oli samantien kameran hihnassa kiinni kun tulin keittiöön, tää tuholainen saa kyllä tuhottua alta aikayksikön niin ponnarit kuin muovipussitkin...
 Juon nykyään paljon harvemmin enää kahvia, jotenkin ilmojen kylmetessä oon huomaamattani siirtynyt teenjuontiin. Se lämmittää mun mielestä enemmän ja on kivaa vaihtelua, kahvi kun maistuu aina ihan samalta. Tää Liptonin valkoinen granaattiomenatee on mulle uusi tuttavuus, aika erikoisen mutta kuitenkin hyvän makuista!
 Postauksen tekoa teetä samalla hörppien. Tykkään olla yksin kotona koska sillon voin linnoittautua olkkarin sohvalle ja tehdä rauhassa esimerkiksi blogijuttuja, ilman että on kiire minnekkään. Mulle on tullut tavaksi myös aina arkiaamuisin lösähtää teekupin kanssa sohvalle, katsoa joka aamuiset lastenohjelmat Looney Tunes ja Geronimo Stilton, ja meikata siinä samalla. Tunnustautuuko joku muu lastenohjelmafaniksi? :D
Pikasuihkun aika!
 Pikasuihkun jälkeen annan hiusten kuivua samalla kun meikkaan. Tosi harvoin meikkaan pöydän ääressä käsipeilin kanssa, mutta olin näköjään pitänyt veden niin kuumalla suihkussa että kylppärissä vallitseva kostea sademetsäfiilis ei sovellu oikein meikkaamiseen... :'D
Kun olin saanut itseni kuntoon, lähdin hakemaan Emppua kyytiin ja käytiin ostamassa iltaa varten viimeiset jutut kaupasta ja kuvattiin asu. Niitä kuvia varmaankin huomenna.
Radion kuuntelua autossa kun venailin Emppua niiden pihalla. Mä en koskaan kuuntele yhtä tiettyä kanavaa, vaan vaihtelen kanavaa sen mukaan mistä tulee milläkin hetkellä parasta musiikkia. En voi sietää turhaa höpötystä ja miljoonia mainoksia aina kappaleiden välissä...
 Kauppareissun jälkeen alkoi meidän kemistipuuhat; nimittäin päätettiin testata hyytelöshottien tekemistä. Tehtiin omenan-, mansikan-, ja glöginmakuisia shotteja. Kun oltiin saatu annosteltua litkut kuppeihin, niin ne pääsivät jääkaappiin ja alkoi jännitys siitä, hyytykö ne ollenkaan vai menikö meidän väsäilyt ihan mönkään.
 Suunnitelmana oli siis tyttöjenilta meillä rennoissa tunnelmissa, ja tytöt alkoikin saapua meille kuuden aikoihin. Tää otos kuvaa hyvin meidän iltaa, mulla on kyllä maailman parhaat kaverit<3
 Odoteltiin viimeisten tyttöjen saapumista ja korkattiin yhdet. Toi kuvassa näkyvä Somersbyn Double Press on tullut kauppoihin vasta aika vähän aikaa sitten, mutta se on nyt jo löytänyt tiensä mun lemppariksi, suosittelen maistamaan jos siellä ollaan kuivan siiderin ystäviä.
Shottien loppulos; kaikki hyytyi täydellisesti! Valitettavasti ei tainnut hyytelöshotit olla ihan mun juttuni. Muutamat sain lusikoitua suuhun, mutta sitten alko tökkiä ja pahasti. Myöhemmin yöllä oikeesti pelkkä ajatuskin löllöhyytelöstä sai mut voimaan pahoin, ja pakotin itseni ajattelemaan jotain muuta että sain nukuttua.
Julberi jäi mun onnekseni nukkumaan mun viereen, en oo nimittäin tottunut viikonloppuisin nukkumaan koskaan yksin. Kun muut tytöt lähti niin me vielä siivoiltiin suurimmat sotkut ja sammutettiin tunnelmakynttilät parvekkeelta ja mentiin unten maille. (Kuva on jo aiemmin illalla otettu kun juotiin shoteista yli jääneet glögit sellaisenaan pois, mun teki vaan mieli kuvata noi söpöt Pentikin glögimukit parvekkeella kynttilän valossa.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti