maanantai 18. marraskuuta 2013

under my christmas tree

Joulua kohti mennään hurjaa vauhtia ja kaupat alkaa olla pullollaan ihania joulujuttuja ja lahjaideoita. Mulla lyö pää aika tyhjää vielä tässä vaiheessa niiden joululahjojen suhteen, joita mä hankin mun läheisille, mutta toivotaan että ajatukset tässä selkiytyis pikkuhiljaa. Muutamat ideat sentään on jo pohdinnassa, joten ehkäpä niillä pääsen alkuun.

Itselleen on tietenkin paljon helpompi aina lähteä tekemään toivelistaa, ja tänä vuonna mun toivelistasta ei tullut yhtä pitkää kun viime vuonna, mutta sitäkin kalliimpi heh. En tosiaan odota näkeväni kyseisiä juttuja oman kuuseni alla, tuskin saan noista yhtäkään, mutta haaveillahan saa aina vai mitä? ;)

Mun unelmien lahjasaaliiseen sisältyy tänä vuonna:


♥ Acne Canada scarf - Ihanan pehmoinen ja laadukas huivi täyttäis puuttuvan aukon mun huivilaatikossa, nimenomaan tossa Grey melange-värissä. Tosta Acnen Canadasta oon kuullu niin paljon kehuja ja hyvää että seuraava kunnon huivi sais mielellään olla juuri tuo!

♥ Nahkasormikkaat - Merkillä tai muulla ei mulla oo näiden kohdalla niin väliä, kunhan hanskat näyttää kivalta ja istuu käteen täydellisesti. Tarvitsisin tällaiset ehdottomasti talveksi, koska auton ajaminen on aika mahdotonta isojen ja kömpelöiden lapasten kanssa, ja koska mun kädet kuivuu talvella jos niihin pääsee vähänkään viimaa läpi esim. villahanskoista, niin nahkahanskat pitäis purevan viiman loitolla mun kätösistä :)

♥ VS Body mist - En oo koskaan Victoria's Secretin kyseisiä omistanut, mutta haistanut kyllä ja sen jälkeen oon ikiomista pulloista haaveillut. Mun mielestä tytöllä ei voi olla liikaa hajuvesiä tai vartalotuoksuja, vai mitä mieltä siellä ollaan?

♥ Ipad -  Tää on löytynyt mun toivelistalta jo monena vuonna. Se on pienempi ja näppärämpi kuin tietokone ja sen kanssa olis ihana löhöillä sängyllä rennosti ilman huolen häivää läppärin ylikuumentumisesta tai ärsyttävistä johdoista. Ja pitkillä automatkoilla yms. toi olis älyttömän kätevä! Tietenkin pakettiin mukaan joku söpö suojapussi/kotelo, kiitos ;)

♥ H&M Home kynttilät -  pitääkö näitä perustella? Edullinen hinta, ihanan yksinkertainen ja nätti ulkonäkö ja tunnelma tekee näistä söpön värisistä kynttilöistä varmaan aika haluttua tavaraa talvella ja jouluna!

♥ Aalto Vati - Ostettiin perheen kanssa tällainen häälahjaksi kesällä serkun häihin, ja siitä asti tää kauniisti muotoiltu ja monikäyttöinen ihanuus on kummitellut mun päässä. Jos en aiemmin tätä saa (vaikka itse hankittua jos ei muuten), niin viimeistään kotiutan tällaisen sitten kun muutto omaan asuntoon koittaa.

Siltä näyttää mun joululahjahaaveilut tänä vuonna, onko teillä samoja toiveita?

5 kommenttia:

  1. Mulla on yks sama x) vähä harkitsen viel mut saas nähä!!

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus iitu <3 hei noi aalto vadit on ihanii!! Mul on niit kaks ku sain ylppärilahjaks!! Ne on ihan superkätsyi:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti<3 Ja ei vitsi, oot onnekas ku sul on kaks ja mul ei yhtään! :( Toivottavasti viel joku kaunis päivä... :D

      Poista
  3. Wonderful post...I like your blog and I love Finland.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    VastaaPoista