perjantai 27. joulukuuta 2013

ei se määrä vaan se laatu

Mä sain tänä vuonna varmaan vähemmän paketteja kuin koskaan, mutta sitäkin mieluisampia ja ihanampia lahjoja! Sen huomaa hyvin, että mitä vanhemmaksi tulee, niin pakettien määrä vähenee. Pienenä sitä vertailtiin kenellä oli isoin pino paketteja ja tapeltiin jos sisarus sai yhdenkin lahjan enemmän. Nykyään lahjojen saamisen merkitys on pienentynyt hurjasti, ja ainakin itse saan paljon enemmän iloa lahjojen antamisesta! Rakastan sitä tunnetta kun tietää osanneensa hankkia jollekin rakkaalle tai läheiselle ihmiselle mieluisan lahjan jota lahjansaaja osaa arvostaa :)

Mutta mitä se pukki sitten toi minulle tänä vuonna?

♥Neljä kappaletta Iittalan ihania Essence-punaviinilaseja. En ollut näitä edes toivonut, joten yllätys oli todella mieluisa koska oon näitä kyseisiä laseja himoinnut jo jonkin aikaa♥
 ♥Kullalta sain lahjaksi ensimmäiset kunnon kuoret uuteen puhelimeeni sekä Zaran jättikokoisen ja muhkean kaulahuivin♥
♥Uudet meikkisiveltimet on olleet toivelistalla jo jonkin aikaa, ja nyt sainkin joululahjaksi tällaisen söpön setin, joka mahtuu helposti laukkuun ja sisältää kaikki tärkeimmät siveltimet♥
♥Poikaystävän perheeltä sain supersuloisen Iittalan kastehelmi-tuikun ihanan tyttömäisessä sävyssä♥

Näiden lisäksi sain niitä perinteisiä lahjoja myöskin, kuten villasukat, karkkia ja rahaa, mutta niitä en viitsinyt tähän kuitenkaan ottaa mukaan. Lisäksi jouluarvasta voitin 2€ haha!! Mun piti tähän samaan syssyyn esitellä myös laivaostokset, mutta päätin kuitenkin sitten näyttää ne ihan omassa postauksessaan, joten niitä myöhemmin! Olitteko te tyytyväisiä joululahjoihinne? :)

2 kommenttia:

  1. Mä just nauroin ku sain iha hulluna pakettei ku sain kaikkee söpöö muumijuttuu mitä oon toivonu, paras joulu ikinä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha xD sul oli kyl kunnon muumijoulu! :D

      Poista