torstai 12. joulukuuta 2013

gromena


Tältä näytti mun eilisilta, ohjelmaan kuului mun elämäni ensimmäinen heeerkullinen granaattiomena (joka hyvin pian muuttui mun päässä tuttavallisemmin gromenaksi), pientä naposteltavaa ja kaverilta lainaksi saatu Sinkkuelämää-boksi. Oikeastaan tältä on näyttänyt myös mun tämäkin iltani, sen jälkeen kun mua moikkaamaan tulleet tytöt lähti kotejaan kohti. Lomaviikko on mennyt aika tehokkaasti kotona loikoillen, kavereita nähden ja rentoutuen, ja huomenna onkin jo viikonloppu, joka mun kohdalla varmaan jatkaa vieläkin tätä samaa kaavaa. Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on? :)

Ps. Äsken tätä kirjoittaessa huomasin miten koko ikkuna heilahti ja narisi tuulen voimasta, taitaa siis pitää paikkansa ne ennustukset tulevasta myrskystä. Vielä kun sais nukuttua kunnolla tosta ulkona vallitsevasta säästä huolimatta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti