sunnuntai 29. joulukuuta 2013

last weeks

Jouluviikko on mennyt yhessä hujauksessa ja mä oon saanu nauttia hyvästä ruuasta, poikaystävän pitkästä lomasta, kavereiden seurasta ja rentoutumisesta. Näillä eväillä on hyvä ottaa vastaan tuleva vuosi, ja meillä onkin kavereiden kanssa kivat suunnitelmat! Ollaan lähdössä mökkeilemään porukalla, ja ainakin mulle tää on ensimmäinen uusivuosi mökkeillen, joten uskoisin että seuraava vuosi tulee vaihtumaan hauskoissa merkeissä! Nyt kuitenkin muutamia kuvia parilta viime viikolta :)

1. Kokeilin tehdä niistä täälläkin nähdyistä mustikkaproteiinipannareista mansikkaversion ja se onnistuikin pienestä soveltamisesta huolimatta tosi hyvin! 2. Mun pikku torahammas päikkäreillä<3 3. Käytiin juhlistamassa Lauran synttäreitä ravintola Blankossa ja naama näytti tältä 4. Blankosta mentiin vielä hörppimään Turun parhaat mansikkamargaritat, nam!

5. Osallistuin ekaa kertaa elämässäni piparkakkutalon tekoon, kun väsättiin poikaystävän pikkusiskon kanssa tollainen hieno luomus haha! Voishan se kauniimpikin olla mutta ainakin se on rakkaudella tehty :D 6. Lähdössä jouluristeilylle! 7. Manu löysi itelleen sopivan paikan mun reinojen päältä! 8. Käytiin murun kanssa perjantaina syömässä älyttömän hyvät pizzat ShamRockCafessa ja siitä jatkettiin leffaan katsomaan uusin Nälkäpeli. Mä ainakin tykkäsin tosta kakkososasta jopa enemmän kun ykkösestä :)

Viikonloppu kului hauskoissa merkeissä ton perjantaisen dinner & movie - illan jälkeen. Lauantaina päivällä mä kävin ottamassa pitkästä aikaa ripsienpidennykset ja illalla istuskeltiin kavereiden kanssa baarissa, minä kuskina kylläkin. Tänään sanoin poikaystävälle heipat kun se melkeen kahden viikon loman jälkeen hyppäs bussiin takaisin kohti varuskuntaa. Kuitenkin jo tiistaina se pääseee taas lomille, ne sai kun saikin uudenvuodenkin vapaaksi :) Mä painun nyt sohvan nurkkaan glögimukin kanssa, ihanaa loppuiltaa ja palaillaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti