maanantai 9. joulukuuta 2013

monday morning

Saan nauttia pitkästä aikaa kokonaisesta vapaaviikosta töistä, aika luksusta. Tänään otinkin vapaasta aamusta kaiken irti ja nukuin yli puoleenpäivään. Jotenkin ihanaa herätä välillä just silloin kun huvittaa eikä tarvitse stressata herätyskellosta. Ajattelin pyhittää tän maanantain ihan täysin rentoutumiselle ja katsella Game of Thronesia, johon poikaystävä on mut koukuttanut.


Heräämisen jälkeen alkoikin masu kurnia ruuan toivossa. Oon viikonloppuna syönyt niin paljon roskaruokaa, että mieli teki jotain terveellistä mutta hyvää. Mä suuntasin The Good Morning-blogiin ja etsin sieltä käsiini mustikkaproteiinipannareiden ohjeen ja rupesin väsäilemään. Toi kyseinen blogi on mun mielestä ihan mahtava, kaikki ohjeet siellä on tehty pelkästään terveellisistä ainesosista, ilman vehnäjauhoja, rasvaa tai sokeria. Mun mielestä herkullinen+terveellinen ruoka ainakin kuulostaa hyvältä ;) Pannukakkujen tekoon siis!


Resepti mustikkaprotskupannareihin löytyy siis TÄÄLTÄ. Mä korvasin tossa reseptissä maustamattoman jugurtin maitorahkalla, vaniljaheran mansikkaheralla ja jouduin skippaamaan banaanin koska meillä ei ollut, mutta erinomaisesti ne silti onnistui! Tosin ensi kerralla kyllä teen noita niin että laitan myös sitä banaania sekaan koska se olisi luultavasti tehnyt noista vieläkin mehevämpiä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti