maanantai 23. joulukuuta 2013

ostoksia & kuulumisia

Hui miten pitkä tauko on taas tullut tähän hommaan. Viime viikko on ollut yhtä hässäkkää, joululahjojen metsästystä, kavereiden näkemistä, poikaystävän kanssa oleskelua, kissan ensiapua ja kaikenlaista muuta. Ja eipä ole muuten toi jatkuva harmaus ja sadesääkään kamalasti inspiroineet kuvailemaan haha. Mulla tosiaan loppui työt ja nyt siis on edessä ahkeraa työhakemusten lähettelyä kunhan joulusta selvitään ensin ilman stressiä :)


Meillä joulu on tänä vuonna ihan erilainen kuin koskaan ennen, mä lähden nimittäin äitini kanssa laivalle jouluristeilylle ihan kahden kesken, pikkuveljen jäädessä maihin. Haluttiin jotain ihan uutta ja erilaista, ja jos toi huominen risteily osoittautuukin ihan surkeaksi valinnaksi niin ainakin tiedetään ettei lähdetä uusiksi. Luulen kyllä silti että toi risteily tulee olemaan ihana, sillä mitä nyt voi odottaakkaan laivareissulta jossa painopiste on shoppailu, seisovassa pöydässä syöminen useampaan kertaan sekä ihan vaan rentoutuminen. Ihan mukavaa oikeastaan pitkästä aikaa mennä laivalle äidin kanssa, sillä yleensä mun risteilyt on kulunut kavereiden kanssa juhlien aamuyön pikkutunneille saakka :D

Kuvissa vilahtaa mun viime aikojen ostoksia, joista tulee varmasti näkymään parempaa kuvaa täällä vielä myöhemmin.


Mä otan nyt laukun kainaloon ja suuntaan poikaystävälle viettämään aatonaattoa, koska huomenna me ei ehditä näkemään muuten kuin aamulla heräämisen jälkeen antaa toisillemme lahjat ja sitten mun pitääkin jo kiirehtiä kotiin valmistautumaan risteilyyn. En tiedä ehdinkö huomenna tänne enää moikkailemaan, mutta kamera lähtee laivalle mukaan joten eiköhän sieltä jonkinlaista kuvamateriaalia tännekin ilmesty myöhemmin.

IHANAA JA LÄMPÖISTÄ JOULUA KAIKILLE! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti