sunnuntai 12. tammikuuta 2014

elonmerkkejä

Elossa ollaan tauon jälkeen! Ajattelin infota pikkuisen täällä, että ens viikon aikana mä palaan takaisin uusien välineiden - ja uuden innon kera! Käytiin tosiaan näyttämässä sitä mun Canonia kameraliikkeessä, ja niinkuin arvelinkin, objektiivi oli mennyt rikki. Mietin hetken, että ostaisinko vaan uuden objektiivin, vai kokonaan uuden kameran, mutta päädyin lopulta kokonaan uuteen. Oon jo syksystä lähtien haaveillut uudesta ja erityisesti pienemmän ja kätevämmän kokoisesta kamerasta, joten nyt sen hankkimiselle oli hyvä syy vaikka tottakai harmittaa vanhan kameran kohtalo... Laitoin torstaina muutaman päivän ahkeran tutkiskelun ja vertailun jälkeen tilaukseen uuden vempeleen, joten toivotaan että se maanantaina jo saapuisi!

Nyt pikku katsaus mun menneeseen viikkoon puhelinkuvien kautta :) Mun piti tehdä tää postaus jo pari päivää sitten, mutta jostain syystä tää tietokone ei suostunut silloin yhdistämään itseään mun puhelimeen enkä saanut kuvia siirrettyä, mutta nyt toimii!

 1. Äiti oli tilannut jonkun lehden itselleen ja mä sain valita haluamani lahjalehden jota postitetaan mulle pari numeroa! 2. Sneak peek uudesta laukusta ;) 3. Parin päivän takainen aamupala 4. Manu♥
5. Mun uus lempparinaposteltava; selleriä ja dippiä nam! 6. Shoppailemaan lähdössä 7. Ennen nukkumaanmenoa Cosmon lueskelua uuden yöpöydänlampun valossa :) 8. Myllyssä kahvittelemassa
9. Autossa 10. Mulla oli aina ala- ja yläasteella huoneessa noita Ikean parin euron bambuja, ja nyt ostin taas pitkästä aikaa huoneen piristykseksi tollaisen :) 11. Viimeaikojen soitetuin kappale! 12. Leffailta Empun kanssa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti