tiistai 14. tammikuuta 2014

fruits

Eilen keskustassa pyörimisen jälkeen lähdettiin kaupan kautta Julberin luokse, ja väsättiin jättikokoinen tarjottimellinen erilaisia hedelmiä, niin hyviä ja kaikenlisäks terveellisiä! Oli pakko napata muutama kuva kun noi näyttikin niin herkullisilta :D Pitäis vaan useemmin jaksaa vaan ostaa hedelmiä ja leikata ne, kun ei tohonkaan mennyt kuitenkaan kymmentä minuuttia kauempaa, parempi vaihtoehto karkille!

DSC_0111
DSC_0104

Oon eilen illalla ja tänään opetellut käyttämään tota mun uutta kameraa, mutta oon aivan pihalla vielä toistaseks kaikista asetuksista ja jutuista, koska toi kameramerkki on mulle aivan uusi. Koitan tänään vielä esitellä uuden lelun täälläkin.

Ps. Mä tein nyt tunnukset Flickriin ja alan lisäämään kuvia sitä kautta, kun tuntuu että Bloggerissa kuvia lisätessä se kuvien laatu huononee kamalasti, joten jos jollekkin ei nää kuvat näy tai toimi niin sanokaa, en meinaan oo ennen flickriä käyttänyt niin jos oonkin vahingossa tehnyt jotain väärin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti