tiistai 21. tammikuuta 2014

iphone diary

Parin päivän hiljaisuus blogissa on johtunut mun maanantaina alkaneista töistä. Oon nyt nää kaksi päivää hengaillut ja tutustunut mun suloisen hoitolapsen kanssa, ja meillä on alusta asti sujunut päivät oikein mallikkaasti :) Oon kyllä onnekas, kun tää työ on oikeesti hauskaa ja rentoa, ja tuun erittäin hyvin toimeen niin V:n kuin hänen äitinsäkin kanssa! Ainoastaan aamuherätykset on on olleet mulle lähes ylitsepääsemättömän hankalia, mutta eiköhän nekin helpotu kun saan unirytmin kuntoon. Vaikka kamera on jäänyt alkuviikolla kotiin, puhelimeen on kuitenkin tarttunut muutamia kuvia viime päivinä, joten tässä muutamia niistä.

1 Viime torstaina mehuilla juoruamassa! 2 Tän päivän elämän eliksiiri - kahvi, jonka voimalla selvisin ensimmäisestä kello kuuden herätyksestä yli puoleen vuoteen 3 Herkullinen lohisalaatti tunnin hyytävässä pakkasessa seisoskelun jälkeen 4 Ihana auringonpaiste, joka ei tosin lämmittänyt yhtään kun tänään venailin että pikkuneiti saisi tarpeekseen kalliolla möngertämisestä :D

5 Käsien pelastus pakkasilmoilta - Body Shopin hamppukäsirasva, joka haisee ihan kamalalta mutta kosteuttaa sitäkin tehokkaammin! 6 Barbie-leffaa katsellessa oli hyvää aikaa myös napata omasta naamasta kuva 7 Oma sänky on parina viime iltana ollut enemmän kuin houkutteleva 8 Oon nyt viikon ajan kirjannut päivittäin syömiseni ylös, jotta voidaan personal trainerini kanssa analysoida mun (melko epäterveellisiä) ruokailutottumuksia :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti