keskiviikko 15. tammikuuta 2014

kuulumisia

Huomenta! Mä istuskelen kahvikuppi kädessä sohvalla, heräsin tunti sitten ja aattelin tulla moikkaamaan ja kertomaan vähän kuulumisia tänne. Mä kävin tosiaan eilen vihdoin hommaamassa itselleni salikortin, ja nyt olis tarkotus alkaa ahkerasti käymään etten muutu sohvaperunaksi, haha. Mulla onkin heti tänään personal trainer-tapaaminen, ja jännittää pikkuisen, että minkäköhänlaisessa rapakunnossa mahdan olla :D Toivottavasti nyt ton pt:n avulla saan mun treenailut käyntiin!

Kävin eilen myöskin yhdessä tapaamisessa ensi viikolla alkaviin töihin liittyen, ja oon niin iloinen että saan taas jotain tekemistä päiviini ja vähän rutiinia elämään. Viime viikolla jo alkoi parissa päivässä tällainen kotona makoilu nimittäin tökkimään ja pahasti. Oon ollut hirveän stressaantunut viime aikoina koska nyt keväällä olis tarkoitus hakea opiskelemaan väivuoden jälkeen, ja mulla ei oikeastaan vieläkään oo kauheesti käsitystä siitä, mitä haluan tulevaisuudessa tehdä... Luulin, että lukion ja viimeistään välivuoden jälkeen tää asia ois mulle jo päivänselvä, mutta toisin kävi :D

P1140061
P1140074

2 kommenttia:

  1. minne menet töihin? kivaa kevättä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoidan erästä pientä viisivuotiasta neitiä parin kuukauden ajan, kun hänen äitinsä työskentelee täällä turussa erään leffan tuotantotiimissä :) Saatan myös itse tehdä pieniä hommia välillä sen leffan tiimoilta. Ja kiitos paljon, ihanaa kevättä myös sulle! :)

      Poista