torstai 2. tammikuuta 2014

new years eve party

Mä kävin eilen läpi uudenvuoden kuvasaldoa kamerasta ja harmikseni tajusin ettei niistä reilusta sadasta kuvasta ollut kuin muutama julkaisukelpoinen haha. Kai se kertoo että kaikilla oli hauskaa, eikö? :D Harmi vaan, etten ehtinyt edes yhtä kuvaa saada päälläolleesta asusta josta tykkäsin kovasti...

Vuodenvaihde meni hauskoissa tunnelmissa siis kaveriporukalla vuokratulla mökillä, paria pikku kinaa ja unenpuutetta lukuunottamatta. Pelailtiin erilaisia juomapelejä, beerbongia (jossa mä olin luuloistani huolimatta yllättävän hyvä ensikertalaiseksi jihuu), pojat ampui raketteja, naurettiin ja tanssittiin. Unohtumaton ilta, mutta mun puolesta ensi uusivuosi saisi olla astetta rauhallisempi hahaa! Nyt ne muutamat kuvat :)


Ps. Hahmottaako joku tossa alimassa kuvassa edes numerot 2014 paitsi nelonen vain väärinpäin? Mä yritin parhaani mutta viiminen tähtisädetikku ehti palaa loppuun ennen kuin kukaan onnistui tekemään ton vuosiluvun täydellisesti... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti