maanantai 10. helmikuuta 2014

wallflower

P2090541 page P2090508
Näitä kuvia katsoessani huomasin, että vaatteiden väri saa mut jotenkin sulautumaan tohon seinään heh.. Muutenkin tuntuu, että pukeutuminen on älyttömän tylsää tällä hetkellä kun käytössä on oikeastaan vaan neuleet ja talvitakit, heti ilmojen lämmetessä nimittäin ainakin mun mielestä muuttuu pukeutuminenkin hauskemmaksi ja monipuolisemmaksi. Sitä kevättä odotellessa siis, ainakin alkuvuosi on mennyt niin vauhdilla että eiköhän ne keväiset ilmatkin tänne saavu ennen kuin huomaakaan!

Mulla on tällä viikolla vapaata torstaihin saakka, ja ainoastaan perjantaina töitä. Oon nytkin vaan maannut kotona koko päivän, koska kaikki kaverit on töissä tai koulussa, olin jo unohtanut miten tylsää lomailu voi olla ilman seuraa.. Ajattelin kuitenkin käyttää hyödyksi nää vapaat ja tarkoitus olisi ainakin käydä ton mun ikuisuusprojektin kimppuun, nimittäin siivota mun paitalaatikko. Se on viimeisen vuoden ollut täysi kaaos ruttuisia ja viikkaamattomia paitoja, joista yli puolia en edes enää käytä... Jos sen saisin siivottua ja käytyä läpi, olisi se jo melkoinen saavutus :D Tällä viikolla on onneksi kuitenkin luvassa myös kaikenlaista kivaa, kuten naisten ilta sukulaisten kanssa, pikkuveljen ja kaverin wanhojentanssit, personal trainer-tapaaminen sekä viikonloppuna yhden yön reissu lahteen kummipojan synttäreille :)

2 kommenttia:

  1. Älä vaan heitä mitää pois ennenku mä oon tsekannu ne sul on kivoi vaattei!!!!! :D

    VastaaPoista