lauantai 8. helmikuuta 2014

wrap dress

P2030467 P2080491 page P2080489
mekko: evechic.com

Bongasin noin kuukausi sitten netissä tän ihanan pastellivärisen kietaisumekon, johon rakastuin ensisilmäyksellä. Kaksi kertaa toi tilattiin mun nenän edestä loppuun, joten kun mahdollisuus tuli, niin naputtelin mekon oitis kotiin, etten jäisi ilman. Suunnittelin pukevani sen toukokuussa serkkuni häihin, mutta saa nyt nähdä päätyykö tuo päälle sinne vai jonnekin muualle. Jokatapauksessa mun mielestä kaikessa yksinkertaisuudessaan täydellinen mekko esimerkiksi kesäjuhliin ruskettuneen ihon kaveriksi, vaikkakin mun kohdalla kyllä taitaa jäädä tuo rusketus pelkäksi haaveeksi todella huonosti ruskettuvan ihoni vuoksi, höh :D

Mun on nyt aika suunnata meikkaamaan ja laittamaan hiuksia, sillä oon menossa poikaystävän pikkusiskon syntymäpäiväjuhliin. Toivottavasti myös illalla keksitään jotain hauskaa. Ihanaa viikonloppua<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti