tiistai 18. maaliskuuta 2014

CHANGES

P3171116a P3171105a P3131074a
Eilen illalla seikkailin bloggerin syövereissä parin tunnin ajan, jolloin blogi olikin piilotettuna, mutta sain kun sainkin ulkoasusta muokattua enemmän mieleiseni. Laitoin vanhan bannerin takaisin ja lisäsin sen alapuolelle välilehdet niin, että tuo blogin vasen reuna on nyt tyhjä. Nyt siis tunnisteet sekä arkistot löytyvät ihan sivun alalaidasta. Noiden ylhäällä olevien välilehtien kautta pystyy nyt helposti klikkaamalla seurata blogia niin bloggerin kuin bloglovininkin kautta, ja löytyypä sieltä mun istagramkin. Tarkoitus olisi lisätä sinne vielä linkki blogilistalle, mutta jostain syystä mun käyttäjä siellä ei tällä hetkellä oikein pelitä, täytyy yrittää ratkoa asiaa. Mitäs mieltä siellä ollaan muutoksesta? :)

Kuvissa muuten näkyy mun uusi puhelimen suojakuori, joka on mun mielestä ihanan keväinen ja tyttömäinen, sekä mun uusi lemppariaamupala; puuroa raejuustolla&marjoilla&pellavansiemenillä ja appelsiinia, nam! Multa löytyy nyt motivaatiota keskittyä blogiinkin enemmän, vielä kun saisi jonkun kuvaamaan asukuvia useammin! Pakko vaan myöntää että kyllä noi viimeaikaiset aurinkoiset päivät (takatalvesta huolimatta) on nostaneet ainakin mun energiatason ja kuvausinspiraation ihan huippuunsa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti