keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

WHAT'S UP?

P3181124a P3181126a P3181123
Aattelin tulla päivittämään vähän kuulumisia viimiseltä viikolta, kun on tota pikku taukoa postaamisessa ollut. Tosiaan viime viikko oli mun viimeinen työviikko (lukuunottamatta vielä huomista päivää jolloin hoidan V:tä viimeisen kerran), joka huipentui ton leffaporukan juhliin Ruissalossa. Mua aluksi pelotti mennä yksin sinne, kun enhän mä tuntenut suurinta osaa ihmisistä koska mun työtehtävä oli kuitenkin ollut lastenhoitaja, mutta lopulta toi ilta osoittautui yhdeksi hauskimmista ja tanssia ja naurua riitti aamuyöhön saakka. Oon niin iloinen että päätin mennä!

Nyt ois sitten edessä uuden työn etsimistä ja kouluhakujen stressaamisen aloittamista, mutta kaikenkaikkiaan oon tosi innoissaan tulevasta keväästä ja lämpenevistä ilmoista. Mulla on vaan ollut aina paha tapa stressata pienistäkin asioista, joten ehkä otan tän kevään tavoitteeksi opetella hölläämään asioiden kanssa pikkuisen :D Kuvissa on pääosassa kummitädiltä erittäin myöhäiseksi joululahjaksi saadut Body Shopin minikokoiset vartalovoi ja suihkugeeli, niin ihanan tuoksuisia! Mulla olis ollut pari eilen otettua asukuvaakin, mutta ne valitettavasti epäonnistui koska napattiin ne pikaisesti parkkipaikalla ennen pimeän tuloa, mutta loppujen lopuksi niistä tuli inhottavan hämäriä... Uus yritys seuraavalla kerralla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti