keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

EVERYDAY SNAPSHOTS

P4011366
Eilen nappasin taas lehtihyllystä uusimman Cosmon, mulle on tilattu kyllä kyseinen lehti joululahjaksi mutta se alkaa tulla mulle vasta kun edellisen lehden tilaus päättyy, joten siihen saakka saan lueskella sängyssä noita irtonumeroita. Musta ei oo muuten mitään kivempaa kuin kevään tullessa aamuisin saa herätä valoisassa huoneessa, huomaan heti miten paljon helpommaksi ylösnouseminen muuttuu valon lisääntyessä!
P4011371
Siitä valosta puheenollen, mulla oli huoneessa aiemmin mustat verhot roikkumassa ikkunalla ja ne söi hirveästi valoa jo valmiiksi pienestä huoneesta. Yhtenä päivänä kyllästyin ja revin synkät verhot alas, ja uusien verhojen puutteessa laitoin ikkunaan kaapista löytyneen vanhan pitsiverhon. Se on kyllä aavistuksen hieman lyhyt mun ikkunaan, mutta oi vitsi miten paljon avarammaksi ja valoisamman näköiseksi mun huone heti muuttui! Katsotaan josko myöhemmin saisin ostettua ihan oikean pituiset verhot tänne :)
P4011381
Pientä vilausta eräästä pitkään ja hartaasti odotetusta tilauksesta, jonka lähetti toimitti maanantaina ovelle. Siitä lisää myöhemmin!
P4011384
Uudet kolmella eurolla H&M:stä löytyneet pirteän väriset aurinkolasit: Tykkään hirveästi noiden mallista, ja ne ovat myös kiva piristys mun muuten hyvin neutraalin väriseen aurinkolasikokoelmaan. Kuvassa näkyy muuten aika hyvin myös geelikynnet, jotka kävin viikko sitten ottamassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti