torstai 17. huhtikuuta 2014

LONG GARDIGAN

P4170019 P4170023 P4170014 P4170020
neuletakki Bik Bok, housut ja toppi GinaTricot

Pitkästä aikaa muihin kuin viikonlopun blogitapahtumajuttuihin! Yritettiin tänään napsia asukuvia ulkona, mutta todettiin homma mahdottomaksi tuolla vallitsevan hirmumyrskytuulen vuoksi. Joten nyt näytille maailman simppelein ja rennoin asu meidän parvekkeella kuvattuna. (Pahoittelut muuten mun äärimmäisen tyylikkäistä ihonvärisistä sukista, aka mummosukista xd) Pitkä neuletakki on eilinen ostos BikBokista, ja oon aivan rakastunut siihen! Mun mielestä ihanaa vaihtelua neuleisiin ja lyhyempiin takkeihin. Vielä kun ilmat lämpenisivät tarpeeksi että tota voisi käyttää ulkona ilman takkia jäätymättä... Pian pian toivottavasti!

Nyt makoillaan Julberin kanssa mun sängyssä ja katsellaan MTV Movie Awardseja boksilta, syödään pääsiäiskarkkeja ja otetaan rennosti. Illemmalla ajelen poikaystävän luo yöksi, sekin pääsee nyt pääsiäisen kunniaksi pidemmille lomille armeijasta ja menee vasta maanantaina takaisin, luksusta! Mä jatkan nyt noiden awardsien katselua, kohta vuorossa on Best Shirtless Performance-palkinto, joten pitää keskittyä :D

4 kommenttia:

  1. Täydellinen asu! <3 Vaaleat sävyt näyttää ihanan raikkailta. :)

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkäsin kyllä itekki tosta asusta :) ja oon samaa mieltä, nyt kevään tullen vaaleet värit on ihania! :)

      Poista
  2. Ihana asu!! :--) Mä oon ite ihan hurahtanu tollasiin pidempii neuletakkeihin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Sama juttu, voisin pitää tota joka päivä haha! :D

      Poista