keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

MOLLY ROSEWOLF

P4230040 P4230043 P4230046
Tilasin noin kuukausi takaperin itselleni bikinit australialaiselta Triangl-merkiltä. Olin ihaillut viime kesästä asti merkin biksuja kun niihin ensimmäisiä kertoja blogeissa törmäsin, ja vihdoin muutaman viikkoa sitten omani tipahtivat postiluukusta. Päädyin kaikista ihanista väri- ja mallivaihtoehdoista malliin nimeltä Molly Rosewolf, jossa on siis vaaleanpunainen alaosa ja mustavalkoinen yläosa. Biksut tulivat tuollaisessa ensimmäisessä kuvassa näkyvässä omassa pussissaan, ja olivat juuri niin ihanat kuin olin kuvitellutkin. Nyt vaan niitä rantasäitä odottelemaan!

4 kommenttia:

  1. Ooooh! <3 Aikas täydelliset! Mua niin harmittaa, ettei mun tisseillä voi käyttää tuollaisia olkaimettomia versioita. :( Noi ois niin hyvät, ku ei tulis rusketusrajoja ollenkaan.

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä ihanat<3 Ja joo ei tuu ainakaan niitä olkaimien rajoja, mut koita vaan ahkerasti ettiä, kyl mä luulisin että jostain löytyy bandeau-uikkareita kaikenkokosille tisseille! :D

      Poista
  2. Ihanat bikinit! ♥ Itekin oon aikeissa tilata Trianglelta ja aattelin siksi kysyäkin, et oliko tullin kanssa mitään ongelmia ja kauan toimitus kesti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on<3 Ei tullut tullin kanssa mitään ongelmia ja paketti tuli noin viikossa-parissa jos en nyt ihan väärin muista :)

      Poista