maanantai 7. huhtikuuta 2014

PHONE ARCHIVES

Pari viime päivää on olleet hirveän koleita ja kylmiä, joten hirveästi ei ole kuvamatskua siis tähän hätään kertynyt, mutta laitetaan tähän väliin vaikka viime viikon aikana puhelimen muistiin kertyneitä kuvia! Mä odottelen just että kello kulkisi pikkusen eteenpäin, koska sen jälkeen saan onneksi kaverin meille pitämään seuraa mulle. Ollaan oltu nimittäin pikkuveljen kanssa perjantaista asti kämpän vahteina kun äiti lähti Lontooseen viikonlopuksi. Äiti palaa ensi yönä kotiin, joten voitte vaan kuvitella miten paljon odotan huomista ja tuliaisten vastaanottamista hihii! :)

u2
1. :) 2. Mustikkapiimää sängyssä iltapalaksi, nam! 3. Kauhistunut kurkku! :D Melkein en raaskinut leikata mut salaattia oli tehtävä..   4. Jotain uutta ja ihanaa<3
u1
5. Tosta uudesta collegepaidasta on tullut mulle kyllä ihan luottovaate! 6. Asioille lähdössä 7. Katseltiin Empun kanssa maailmaa kirjaimellisesti vaaleanpunaisten lasien läpi x) 8. Kyytiä odottamassa
u3
9. Maistettiin perjantaina tota Lidlin versiota Ben&Jerry's:tä, ja pakko sanoa että ei niissä hirveästi eroa ollut, muutakuin edullisempi hinta! 10. Hahaha xd 11. Ja taas se college päällä... 12. En voi käsittää että meidän karvapallo täyttää tänään yhden vuoden! Siis kattokaa miten söpö pikkutyyppi se oli tullessaan meille viime kesänä!<3

2 kommenttia:

  1. Oi, miten kivoja kuvia! Noi sun lakanat on ihanat ja kurkkukin niiin söpö! :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo haha mä oon nauranut tota kurkkukuvaa kyllä monta kertaa :D

      Poista