sunnuntai 11. toukokuuta 2014

GRAFFITI

P5110211 P5110205 P5110197 P5110226 P5110231 P5110210 P5110225
Hellurei ja hyvää äitienpäivää kaikille ihanille äideille<3 Mun viikonloppu on mennyt hujauksessa ohi, enkä oikeestaan oo tehnyt muuta kuin viettänyt aikaa Ilarin ja kavereiden kanssa, sekä pitänyt kisastudiota ja viisukatsomoa porukalla. Mitäs mieltä muuten te ootte viisuvoittajasta Conchitasta?

Pitkästä aikaa saatiin tänään myös kuvattua päivän asua, kun vihdoin niiden sateisten päivien jälkeen aurinkokin uskaltautui näyttäytyä äitienpäivän kunniaksi. Mä hain äidille aamulla poikaystävältä kotiin tullessani iiiiison kimpun vaaleanpunaisia ruusuja, ja päivällä käytiin perheen kesken syömässä Hiilessä, aika tavanomainen äitienpäivä täällä siis takana. Tykkään muuten hirveästi jotenkin mun hiuksista näissä kuvissa, sävy pääsee hyvin oikeuksiinsa ja kiharat tuo kivaa vaihtelua mun normaaliin hiustyyliin.

Voi muuten olla, että täällä on toukokuun ajan pikkuisen hiljaisempaa, sillä mulla on tällä hetkellä menossa ankara työnhakuprosessi sekä edessä on myös ahkeraa pääsykokeisiin lukemista. Niiden takia aikaa ei jää hirveästi blogille, kun täytyy yrittää siinä samalla vielä ylläpitää sosiaalista elämääkin haha. Yritän kuitenkin tulla tänne päivittelemään kunhan vaan on jotain järkevää asiaa! Tsemppiä myös kaikille muille pääsykokeisiin valmistautuville siellä ruudun toisella puolella! :)

4 kommenttia:

  1. Tiiät mitä mieltä oon siitä transuqueenista.... mut voi että mitä kuvia ♡ ota mut mukaan joskus, mäki haluun :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiedän :D ja tottakai tuut kuvailemaan joskus!!! En pistä pahakseni uusii kuvailukamuja<3

      Poista
  2. Ihanii kuvii<3 mihin haet opiskelee?

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihana<3 ja siis tradenomiks! :)

    VastaaPoista