tiistai 27. toukokuuta 2014

GRATEFUL&HAPPY

Mietin muutama päivä takaperin mielessäni muutamia asioita, joista oon tällä hetkellä niin onnellinen ja kiitollinen, ja sain idean tehdä aiheesta myös postauksen. Tottakai mäkin iloitsen ja oon päivittäin onnellinen ihan niistä pienimmistäkin asioista, mutta tähän listasin nyt neljä sellaista isoa juttua, jotka ainakin tekee mun elämästä paljon kivempaa tällä hetkellä!

YSTÄVÄT
friends
Mulla on maailman parhaat tyttökaverit! Saan olla jokapäivä ikionnellinen, että mulle on näiden parinkymmenen vuoden aikana jäänyt matkaan mukaan monta kappaletta niitä todellisia ystäviä, joiden kanssa voin jakaa niin iloiset kuin surullisetkin asiat. Meillä on tosi tiivis tyttöporukka, joiden ansiosta puhelimen akku on jatkuvasti lopussa ryhmäkeskusteluviestien paukkuessa whatsappiin, joiden kanssa oon viettänyt elämäni hauskimpia iltoja, joiden kanssa nauran maha kippurassa ja joiden kanssa ei tule koskaan tylsää. Aina ei oo asiat kuitenkaan ollu näin, vaan tääkin porukka on oikeastaan vasta lukion päätyttyä nivoutunut kunnolla yhteen kaikkien niiden lukioaikaisten riitelyiden ja draamojen jälkeen. Kaikki ollaan kasvettu ja aikuistuttu huimasti, ja nyt oon kyllä tosi onnekas voidessani kutsua näitä tyttöjä mun parhaiksi ystäviksi♥

HAAVEIDEN SEURAAMINENdream
Tää saattais olla monelle pieni asia, mutta mulle tosi iso juttu! Oon täälläkin maininnut, että oon tän kevään ajan etsinyt ahkerasti töitä ja täytyy myöntää, että on tullut niin kavereille kuin poikaystävällekin tirautettua muutamia epätoivon kyyneleitä kun sitä työpaikkaa ei ole tuntunut löytyvän. Oon jo reilun kahden vuoden ajan haaveillut työstä vaateliikkeessä, mutta vaikka haastatteluihin saakka oonkin päässyt useamman kerran, niin aina joku muu on saanut paikan mun sijaan. Nyt kuitenkin viime viikolla mulle kävi tajuton tuuri, ja sain KAKSI työpaikkaa koko kevään työttömyyden jälkeen. Toinen oli eläintarvikeliikkeessä, ja toinen vaateliikkeessä. Ei ole varmaan vaikeaa arvata kumman valitsin ;) Yhdeksäs päivä ensi kuuta mä siis pääsen toteuttamaan pitkäaikaisen haaveeni ja aloitan työt vaateliikkeessä. Oon niin ylpeä itsestäni, että jaksoin yrittää enkä lannistunut, koska nyt voin todeta että oon saavuttanut haaveeni täysin ilman kenenkään apua tai suhteita, vaan ihan itse!

POIKAYSTÄVÄlove
Nyt jo reilun vuoden ajan mulla on ollut vierelläni maailman ihanin, hauskin, rakkain ja kiltein tyyppi, johon voin luottaa täysin ja jonka halaus saa mut poikkeuksetta paremmalle tuulelle. Vaikka tää mennyt vuosi on ollut mun elämäni parhain, on se ollut myös rankin, koska poikaystävä lähti armeijaan kun oltiin seurusteltu vasta pari kuukautta. Nyt kuitenkin mun inttileskeyttä on jäljellä enää reilu kolme viikkoa, ja odotan kuin kuuta nousevaa sitä hetkeä kun ei tarvitse enää sanoa toiselle heippa joka ikinen sunnuntai! En malta odottaa, että saan mun kersantin sieltä lopullisesti takaisin♥

KESÄsummer
Viimeisenä, muttei vähäisimpänä varmasti asia, josta moni muukin on tällä hetkellä superonnellinen... Nimittäin tuo kesä, josta ollaan jo esimakua saatu ja joka virallisesti alkaa sunnuntaina. Niinkuin äskeisissä parissa kohdassa jo mainitsin, odotan kesää hullun lailla töiden ja poikaystävän intistä vapautumisen vuoksi, mutta myös monen muun jutun takia. Odotan juhannusta, sitä fiilistä mikä silloin vallitsee kun saa istua iltaa kavereiden kanssa ja nauttia valoisasta ja lämpimästä yöstä. Myös kaikki mökkireissut, rantahengailut, kesäillat, terassisiiderit, shortsit, hameet ja ruskettunut iho on enemmän kuin tervetulleita asioita pitkän talven jälkeen. Oon kyllä henkeen ja vereen kesäihminen, oonhan elokuussa syntynytkin ja sillon tulee muuten se pyöreät 20 vuotta mittariin! Ihana kesä♥

kaikki kuvat weheartit

4 kommenttia:

  1. Oot paras!! ♥♥ ..muut myös ♥

    VastaaPoista
  2. Mihin eläintarvikeliikkeeseen olisit päässyt? :)

    VastaaPoista