tiistai 20. toukokuuta 2014

SUMMERY SHOPPINGS

P5200432 P5200427 P5200428
Moikka ihanat! Istuskelen täällä jalat aivan jumissa eilisen salitreenin jäljiltä pääsykoemateriaalit vieressä odottamassa lukemistaan, mutta päätin tulla ensin tänne päivittelemään. Mulla on tällä hetkellä niin mahtava fiilis kaikesta, toi kesä joka parissa päivässä on vihdoin rantautunut tännekin saa mut niin hyvälle tuulelle, harmi vaan ettei meillä ole pihaa minne pääsisin nautiskelemaan auringosta samalla kun luen...

Ja on mulla muuten toinenkin syy tähän hyvään fiilikseen, sillä vihdoin lähemmäs sadan työhakemuksen, monen kuukauden stressaamisen ja muutaman haastattelun jälkeen eilen sain puhelun, että oon päässyt töihin!!! Eilen käytiinkin sen kunniaksi tyttöjen kanssa illalla vielä jokilaivalla yksillä, ja vitsi että oon iloinen nyt! Maanantaina alkaa perehdytys, joten sitä odotellessa.

Kuvissa näkyy muuten pari uutta kesäistä hankintaa, nimittäin tuo jo täälläkin vilahtanut mustavalkoinen croptop, vaaleanpunainen kevyt paita ja iihanat uudet valkoiset kesäkorot. Ne voinkin siis ruksata yli tosta parin postauksen takaisesta kesävaatelistasta ;)

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Paljon onnea!!! :)
    Mihin pääsykokeisiin luet tällä hetkellä? Jos saa udella :)
    Tsemppiä lukemiseen! Ei oo helppoa, kun on nyt tollaset ilmat. Itellä vielä 2 viikkoa jäljellä.
    -Saara

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! :) ja siis mulla on kahet eri tradenomi pääsykokeet mutten varmaan ehdi oikeen panostaa ku siihen toiseen :D ja joo ei tee mieli yhtään olla sisällä lukemas mut pakko tällä viikol yrittää ku ens viikolla sit alkaa työt :)

    VastaaPoista