perjantai 30. toukokuuta 2014

WEDNESDAY SNAPS

P5270593 P5270591 P5270612 P5270595 P5270618 P5270629
Moikka! Tästä viikosta ei paljoa ole kerrottavaa, kun se on sisältänyt lähinnä pääsykokeisiin lukua, välillä kavereiden kanssa näkemistä sekä kotona hengailua. Keskiviikkona kuitenkin kameraan tarttui muutama sekalainen räpsy, kun vietin aikaa Saran kanssa rennosti heillä kokkaillen ja leffaa katsellen.

On muuten pakko mainita tosta yllänäkyvästä karkkipussista, Sara meni katsomaan jos heiltä löytyisi jotain herkkua Mamma Mia!-leffan kaveriksi, ja meinasin saada halvauksen kun Sara kantoi keittiöön ton jäätävän pussillisen haamuja (oikeesti ne kai on jotain mustekaloja, mutta mulle ne on ollut yläasteelta saakka haamuja). Noi kyseiset namit on mun ehdottomia lempikarkkeja ollut kasiluokalta asti, joten voitte kuvitella mun ilmeen kun Sara kertoi ton pussin olleen vielä joskus ihan piripintaan täynnä :D Mussutin noita siis hyvin onnellisena leffan kanssa!

Karkeista viikonloppuun, mun viikonloppusuunnitelmiin kuuluu tänään pienimuotoinen ostoskierros keskustassa ylppärilahjaa ja paria muuta juttua metsästäen, ja huomenna onkin sitten luvassa poikaystävän serkun, sekä kaverin ylioppilasjuhlat. Toivotaan, ettei huomenna nyt ihan tulisi vettä taivaalta niinkuin sieltä esterin kuuluisasta, mutta sääennustuksen kannalta aika huonolta näyttää.. Nyt mä hyökkään yritysten strategisen vastuullisuuden maailmaan, tuun huomenna vielä postaamaan ainakin nopeasti meidän sunnuntain ohjelmasta, joten huomiseen!

2 kommenttia: