tiistai 10. kesäkuuta 2014

BIRTHDAY PARTY PICS

P6070770 P6070749 P6070740 P6070771 IMG_1427
Lauantaina juhlittiin Pauliinan kaksikymppisiä tyttöporukalla. Päivänsankari oli väsännyt taas tajuttomat määrät herkkuja, joista en muistanut muuten napata yhtäkään kuvaa, ja muutenkin oli ihana viettää aurinkoista päivää tyttöporukassa. Tarkoituksena oli jatkaa vielä baariin, josta oltiinkin varattu pöytä porukallemme, mutta mun ilta valitettavasti päättyi aika lyhyeen sillä mua vaivasi koko päivän ja illan hirveä päänsärky, jonka vuoksi muiden lähtiessä baariin mä painuin kotiin peiton alle. Ärsytti suunnattomasti jättää ilta kesken, mutta onneksi en missannut paljoa.

Anteeksi myös pikku hiljaisuus täällä blogin puolella, mulla alkoi tosiaan maanantaina työt joten eilinen ja tämä päivä on kulunut pitkälti vaatekaupan hommiin perehtyessä. Paljon on opittavaa, mutta oon kyllä viihtynyt ihan loistavasti! Nyt leffan pariin, huomiseen<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti