torstai 21. elokuuta 2014

AUTUMN LIST

Syksy lähestyy hurjaa vauhtia, ja tuo tullessaan ne märät kelit ja pimeyden, mutta onneksi myös monipuolisemmat mahdollisuudet pukeutumisen suhteen. Alkukesästä on aina maailman ihaninta vetäistä ulos lähtiessä päälle pelkät shortsit ja toppi, mutta jossain vaiheessa mä luulen että melkein kaikki alkavat kaipaamaan edes joskus sen neuleen tai pitkien housujen pukemista. Mulle ainakin käy näin vaikka kesäihminen henkeen ja vereen olenkin. Senpä takia kokosin hieman suuntaa-antavan kollaasin sellaisista jutuista, mitä kaipailisin omaan kaappiini syksyn tullessa.

fall14a



  • Uusi nahkatakki on ensimmäisten joukossa hankintalistalla! Mulla on ollut montamonta vuotta käytössä sama nahkatakki, jonka ostin muistaakseni seiskaluokalla, joten _pikkuhiljaa_ kaipailisin uutta rotsia haha!
  • Kengät. Viime syksynä ostetut Vagabondin korolliset nilkkurit kuuluvat edelleen mun lempparikenkiin, mutta niiden kaveriksi tarvitsisin jotkut matalat, joilla jaksaisi tallustella niin töissä kuin koulussakin. Ennen vihasin Dr. Martenseja, sillä näin ne silmissäni aina hevareiden päällä yhdistettynä nilkkoihin asti ylettyvään nahkatakkiin ja rasvaiseen pitkään mustaan tukkaan, mutta nyt oon alkanut lämmetä niille toden teolla! Haluaisin ostaa jotkut laadukkaammat kengät, jotka kestäisivät monta vuotta, joten täytyy ehkä käydä sovittelemassa niitä ihan omaankin jalkaan.
  • Neuleet ja farkut kuuluvat syksyyn, ja niitä voisinkin sulloa kaappiini monenmonia uusia kappaleita. Mulla ei vieläkään ole ihan kunnon farkunvärisiä farkkuja, joten sellaiset kiikarissa siis, ja tarvitseeko neuleita syksyksi edes perustella :D
  • Hatut & huivit ovat mun mielessä aika samaa kastia kuin edellämainitut neuleet ja farkut. Hattuja ihailen aina muiden päässä, mutta en ole vieläkään löytänyt itselleni tähän minipäähän sopivaa yksilöä..
  • Reppu! Oon omistanut repun viimeksi ala-asteella ja nyt kutkuttaisi taas hankkia jonkinnäköinen sellainen. Onhan se nyt oikeestikkin mukavampi kantaa selässä koulukirjoja ja läppäriä sun muuta kun ei tarvitse toinen olkapää maata laahaten roikottaa painavaa laukkua. Sitäpaitsi reput on nykyään niin hienojakin, ei enää niitä perus Dakineita mitkä oli ennen vanhaan niin cool.

8 kommenttia:

  1. Heipsu! Kuinka paljon saat henkilökunta alea sieltä seppälästä? :) ja jatkatko kesän jälkeen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En saa valitettavasti kertoo sitä täällä mutta kyllä sen verran että on tullut iso osa vaatteista sieltä hankittua :D ja joo saan jatkaa ainakin nyt syyskuun ajan, mahdollisesti myös sen jälkeen! :)

      Poista
  2. Mullakin on reppu listalla, sillä aloitin koulun taas pitkästä aikaa :D Mistään ei vaan tahdo löytyä tarpeeks hyviä ;p

    http://ellysinbakemyday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itseasiassa eilen ostin Kånken-repun ja oon niin tyytyväinen! :D Ne on niin ajattomia :)

      Poista
  3. Voi miten ihana blogi sulla onkaan :---) liityn kyllä hetijustnyt lukijaks!

    VastaaPoista
  4. Emppustiina28.8.2014 18.30

    Lisää postauksia senkin kakipää!!!&€@;&:!/8?!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooooo hölmö! Kunhan tää koulunalku ja työtahti vähän rauhottuu ni on taas aikaa! :D

      Poista