perjantai 8. elokuuta 2014

BIRTHDAY OUTFIT

Takana piiitkään kestänyt blogilaiskuus, oon ollut nyt kesällä vähän ristiriitasin fiiliksin tästä hommasta, sillä kaikki aika kuluu lähestulkoon töissä tai vapaa-ajalla kavereita nähdessä, ettei blogille oo oikeastaan jäänyt aikaa. Sen lisäksi silloin tällöin saan kunnon turhautumispuuskia, kun tuntuu ettei täällä käy ketään mun raapustuksia lueskelemassa. Ootteko te siellä vielä? :D

Nyt elokuussa työvuoroja tulee olemaan vähemmän ja mä lupaan yrittää saada motivaationi takaisin, mutta älkää seivästäkö mua jos vielä hetkeen täällä ei kovin aktiivisesti mitään tapahdu haha. Nyt kuitenkin palaan ajassa vähän taaksepäin mun viiimeviikonloppuisille 20-vuotissynttäreille ja niiden asuun. 

P8020395 P8020390 P8020421 P8020394 P8020411
dress Seppälä | ring is a birthday gift | shoes DinSko

Päällä oli kokovalkoista röyhelöä yhdistettynä iihanaan hopeiseen sormukseen, jonka sain poikaystäväni perheeltä synttärilahjaksi. Tykkäsin itse asusta tosi paljon, mutta mitäs mieltä siellä ollaan? Juhlat sujuivat muutenkin superhyvin ja oli mahtavaa saada kaveriporukka taas kasaan pitkästä aikaa :)

2 kommenttia: