tiistai 2. joulukuuta 2014

WHAT'S UP?

Huh, tuntuu kun siitä olisi pieni ikuisuus kun oon tänne viimeksi kirjoitellut, viimeisin postaus taitaa olla syyskuulta heh.. Onks täällä enää ketään lukemassa? Mulla ei oo muuta pätevää tekosyytä kuin että tämä kulunut syksy on ollut mun tapauksessa aika hullu. Uusi koulu, uudet ihmiset, vakioduunin saaminen ja töissä koulun ohella painaminen on vieneet kaiken ajan ja energian, tosta kaamoksesta puhumattakaan. Muuten elämä rullaa tosi kivasti ja oon onnellinen, mutta nyt kun saisin vielä viskattua itseni vaikka niskaperseotteella takaisin ruotuun myös tän blogin suhteen niin sitten alkais asiat olla mallillaan. Toivottavasti ette oo kaikki sieltä kadonneet!

Mitä sitten mun syksyyn on kuulunut tän hiljaisuuden aikana? No seuraavaa:

IMG_2241

  • No se koulu, viihdyn ammattikorkeassa tosi hyvin ja meillä on mahtava luokka, josta oon saanut monenmonta ihanaa uutta ystävää :)
  • Työt, sain vakkarin paikan ja mun arki koostuukin aikalailla koulun ja töiden yhdistelmästä. Oon oppinut arvostamaan niitä harvoja vapaapäiviä ihan uudella tavalla mutta en kyllä valita, oon onnekas kun saan tehdä duunia josta oikeasti tykkään!

IMG_2099

  • Poikaystävän kanssa on tullut vietettyä paljon aikaa, vaikka ne yhteiset illat ja vapaapäivät onkin kortilla kummankin menojen vuoksi. Kuvassa muuten haettiin Ilarin pikkusisko koulusta ja saatiin kuskata laiska prinsessa pyörän kyydissä kotiin :D


15929366715_f5fe5b8898_o

  • Oon myös yrittänyt mahdollisimman paljon nähdä kavereita, ja ollaan onneksi monia hauskoja iltoja vietettykin. Oon usein miettinyt miten paljon helpompaa kakarana oli ylläpitää ystävyyssuhteita kun ainoat hankaluudet oli valita kenen luokse mentiin koulun jälkeen. Nykyään saa väkisin raivata kalenterista tilaa että ehtis kokoontua porukalla, kamalaa...


15743629737_23796d3f13_o

  • Tehtin myös lokakuussa yhden yön reissu Helsinkiin Ilarin kanssa, jotta saataisiin viettää aikaa yhdessä ja ottaa pieni hengähdys tavallisesta arjesta. Tuolla tuli kyllä syötyä viikon edestä haha, sellaiseksi mun lomareissut aina tuppaa menemään...
  • Otin lokakuussa myöskin kaksi uutta tatuointia.


15743628907_d00d740eee_o

  • Oon myös saanut uuden karvakamun. Luokkakaverin chihuahua (joka aluksi vihasi mua verisesti, aina muristen ja nilkkoja purren kun olin kylässä) vihdoin hyväksyi mut kaverikseen ja nykyään saan annoksen märkiä pusuja kun tyyppi kerjää rapsutuksia sylissä. ♥


15929366855_5d64217721_o

  • Viimeisenä, muttei vähäisimpänä juttu, josta oon tainnut unohtaa mainita täälläkin. Tämän kuun 23 päivä mä nimittäin lähden ensimmäistä kertaa elämässäni Jenkkeihin!! Lähdetään poikaystävän perheen ja serkkujen kanssa matkaan viidentoista hengen porukalla, ja kierretään kolme eri kaupunkia kahden viikon aikana. Oon niin innoissani etten edes käsitä olevani pian lähdössä!!! Voin tehdä tosta reissusta lähempänä vielä postauksen ja kertoa enemmän suunnitelmista, jos jotakuta siellä vaan kiinnostaa.

4 kommenttia:

  1. Jee postaus! Miks ei oo kuvaa tatuoinneista :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että joku lukee vielä! :) voin laittaa kuvaa myöhemmin!

      Poista
  2. täällä myös lukija 8) jenkkipostausta ootellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii jees kyllä sellanen on tulossa! :)

      Poista